пятница, 15 марта 2019 г.

კვლევა

1.2    კვლევის ამოცანა


კვლევის ამოცანაა პასუხი გაეცეს შემდეგ კითხვებს:

მთავარი კითხვა:    რა არის სსსმ მოსწავლის( გიორგი დანელიას ) საგაკვეთილო პროცესში ნაკლები ჩართულობის გამომწვევი მიზეზი?

ქვეკითხვები:   1) რა არის სსსმ მოსწავლის მოტივაცია გაკვეთილზე საკუთარი შესაძლებლობების გამოვლენისა და რეალიზების პროცესში?

2) რამდენად მიზანმიმართულია სპეც. მასწავლებლის თანამშრომლობა სხვა მასწავლებლებთან და სსსმ მოსწავლესთან საგაკვეთილო პროცწსში მისი ეფექტურად ჩართვისათვის?

3)   რამდენად გასათვალისწინებელია კლასის კლიმატი სსსმ მოსწავლის საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის პრობლემის წარმოქმნისას?

4)  რამდენად იცნობს სსსმ მოსწავლე საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის რუბრიკას?

5)  უზიარებენ თუ არა მასწავლებლები ერთმანეთს საკუთარ გამოცდილებებს სსსმ მოსწავლის საგაკვეილო პროცესში ჩართულობის პრობლემისა და მათი გადაჭრის გზების შესახებ?

6)  როგორია სსსმ მოსწავლის ფსიქოლოგიური მდგომარეობა საგაკვეთილო, და არასაგაკვეთილო  პროცესში?

7)  არის თუ არა თანამშრომლობა სსსმ მოსწავლის მშობლებს, მასწავლებლებსა სპეც. მასწავლებელს შორის? 



8)  როგორია სსსმ მოსწავლის კომუნიკაცია თანატოლებთან?

9) ხომ არააქვს სსსმ მოსწავლეს განსაკუთრებული ნიჭი და მირეკილება რაღაცის მიმართ?

10)  როგორ შეიძლება გადაიჭრას სსსმ მოსწავლის საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართვის  პრობლემა?


Комментариев нет:

Отправить комментарий